Afdelingsbestyrelsen

Print Friendly, PDF & Email

Her i afdelingsbestyrelsen har vi rigtig mange opgaver. De omfatter bl.a. administrering af drift- og vedligeholdesmidlerne, styring af økonomi, forhandling af kontrakter med leverandører, planlægning og styring af projekter, henvendelser fra beboere og meget andet.

Bestyrelsen har intet at gøre med ventelister/tildeling af lejligheder, huslejeopkrævning, inkasso og fogedsager.
Her henvises i stedet til AAB som står for administrering af disse emner for os.

Kontaktoplysninger på bestyrelsen finder du her

I bestyrelsen er vi 5 bestyrelsesmedlemmer inkl. formand og kasserer samt 2 suppleanter.

Formand: Jan img_2344 På valg i 2023
Kasserer: Jannis På valg i 2022
Bestyrelsesmedlem: Kim Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er kim-1-150x150.jpg På valg i 2022
Bestyrelsesmedlem: Ayoe Ayoe Nissen På valg i 2023
Bestyrelsesmedlem: Fatma Fatma Tounsi På valg i 2022
Suppleant 1: Hanne img_0001 På valg i 2022
Suppleant 2: Annette  På valg i 2023

 

Bestyrelsesmøder:

Referater fra bestyrelsesmøder. Punkter som indeholder beboersager eller personalesager, vil være lukkede punkter.

Bestyrelsesmøder 2021:

Referat bestyrelsesmøde 4. oktober 2021

Bestyrelsesmøder 2020:

Beslutningsreferat bestyrelsesmøde 6. februar 2020

Beslutningesreferat for bestyrelsesmøde 21. juli 2020

Beslutningsreferat bestyrelsesmøde 31. august 2020

Bestyrelsesmøder 2019:

Beslutningsreferat bestyrelsesmøde 18 marts 2019

Beslutningsreferat bestyrelsesmøde 29 april 2019

Beslutningsreferat bestyrelsesmøde 13. maj 2019

Beslutningsreferat af bestyrelsesmøde 26-08-2019

Beslutningsreferat af bestyrelsemøde 31-10-2019