Afdelingsbestyrelsen

Her i afdelingsbestyrelsen har vi rigtig mange opgaver. De omfatter bl.a. gennemgang af regnskabet vores drifts- og vedligeholdelsesplaner henvendelser fra beboere, udførelse af beboernes ønsker vedtaget på afdelingsmødet og beslutninger og ønsker til drift af afdelingen i samarbejde med driftslederen.

Vi har for tiden en Driftsleder i afdelingen som tager sig af: administrering af drift- og vedligeholdes midler, styring af økonomi, forhandling af kontrakter med leverandører, planlægning og styring af projekter, 

Du kan læse referater fra bestyrelsesmøder samt bestyrelsens forretningsorden nederst på siden her.

Bestyrelsen har intet at gøre med ventelister/tildeling af lejligheder, huslejeopkrævning, inkasso og fogedsager.

Her henvises i stedet til AAB som står for administrering af disse emner for os. Man kan kontakte AAB direkte på mail aab@aab.dk eller tjekke deres side her for yderligere kontaktoplysninger.

Kontaktoplysninger og åbningstider

Adresse:
Frederikssundsvej 116C
2700 Brønshøj

E-mail: AAB-Afdeling28@aab.dk

Bestyrelsen holder åbent for beboere på ejendomskontoret hver første mandag i måneden imellem kl. 19-20 på følgende datoer i 2025:

Mandag d. 6. januar

Mandag d. 3. februar

Mandag d. 3. marts

Mandag d. 7. april

Mandag d. 5. maj

Mandag d. 2. juni

Mandag d. 4. august

Medlemmerne af bestyrelsen

Formand: Jannis På valg i 2025
Bestyrelsesmedlem Hanne På valg i 2026
Bestyrelsesmedlem Camilla   På valg i 2026
Bestyrelsesmedlem: Ayoe Ayoe Nissen På valg i 2025
Bestyrelsesmedlem: A.K   På valg i 2025
Suppleant 1: Viola   På valg i 2026
Suppleant 2: Annette   på valg i 2025

 

Bestyrelsens Forretningsorden vedtaget d. 5 oktober 2023

Bestyrelsesmøder og dagsordner