Her i afdelingsbestyrelsen har vi rigtig mange opgaver. De omfatter bl.a. gennemgang af regnskabet vores drifts- og vedligeholdelsesplaner henvendelser fra beboere, udførelse af beboernes ønsker vedtaget på afdelingsmødet og beslutninger og ønsker til drift af afdelingen i samarbejde med driftslederen.
Vi har for tiden en Driftsleder i afdelingen som tager sig af: administrering af drift- og vedligeholdes midler, styring af økonomi, forhandling af kontrakter med leverandører, planlægning og styring af projekter,
Du kan læse referater fra bestyrelsesmøder samt bestyrelsens forretningsorden nederst på siden her.
Bestyrelsen har intet at gøre med ventelister/tildeling af lejligheder, huslejeopkrævning, inkasso og fogedsager.
Her henvises i stedet til AAB som står for administrering af disse emner for os. Man kan kontakte AAB direkte på mail aab@aab.dk eller tjekke deres side her for yderligere kontaktoplysninger.
Kontaktoplysninger og åbningstider
Adresse:
Frederikssundsvej 116C
2700 Brønshøj
E-mail: AAB-Afdeling28@aab.dk
Bestyrelsen holder åbent for beboere på ejendomskontoret hver første mandag i måneden imellem kl. 19-20 på følgende datoer i 2025:
Mandag d. 6. januar
Mandag d. 3. februar
Mandag d. 3. marts
Mandag d. 7. april
Mandag d. 5. maj
Mandag d. 2. juni
Mandag d. 4. august
Medlemmerne af bestyrelsen
Formand: | Jannis | ![]() |
På valg i 2025 |
Bestyrelsesmedlem | Hanne | ![]() |
På valg i 2026 |
Bestyrelsesmedlem | Camilla | På valg i 2026 | |
Bestyrelsesmedlem: | Ayoe | ![]() |
På valg i 2025 |
Bestyrelsesmedlem: | A.K | På valg i 2025 | |
Suppleant 1: | Viola | På valg i 2026 | |
Suppleant 2: | Annette | på valg i 2025 |